klik pada gambar untuk ke profil fb admin

klik pada gambar untuk ke profil fb admin
klik pada gambar untuk ke profil fb admin

Saturday, November 21, 2015

KAD KEAHLIAN HIKMAH WALI OFFICIAL

ASSALAM DAN SALAM SEJAHTERA....
Menjawab pertanyaan dari pemahar-pemahar HIKMAH WALI OFFICIAL tentang kad keahlian...

berkenaan kad ahli HIKMAH WALI OFFICIAL...
pada tahun lepas saya telah buka ruang kepada ahli-ahli di dalam group hikmah wali dan jemaah hikmah wali untuk mendaftar sebagai ahli HIKMAH WALI OFFICIAL....

Hanya hantar detail perakuan diri...
setelah siap kad saya akan buat proses penghantaran dan selepas itu membuat tempahan baju untuk ahli...

insyaallah pada bulan hadapan saya akan buka kembali pengambilan ahli baru untuk HIKMAH WALI OFFICIAL...

Untuk pendaftaran baru..ahli perlu membayar RM50.00 untuk proses membuat kad,baju dan proses penghantaran...

Pada setiap kad ahli...dibahagian atas ada tertera no.ahli...
untuk setiap proses pemaharan...ahli perlu memberi no.ahli untuk mendapat keistimewaan yang pihak saya sediakan....

antara keistimewaan ahli HIKMAH WALI OFFICIAL:
-setiap pemaharan yang dibuka...pihak saya akan beri pengurangan mahar@dikecualikan wang pos...
-mengikuti program JHW
-mahar khas untuk ahli
-cabutan bertuah untuk ahli
DLL.

Dan saya juga buka peluang untuk ahli menjadi stokis untuk produk-produk HIKMAH WALI OFFICIAL dengan memberi mahar dengan kadar borong insyaallah...(T&C)

alhamdulillah...moga dengan ini mampu menjawab persoalan dari pemahar yang bertanyakan tentang no keahlian tadi...

terima kasih pada semua yang menyokong HIKMAH WALI OFFICIAL...

''sama-sama kongsi,sama-sama rasa''

contoh kad HIKMAH WALI OFFICIAL:




No comments:

Post a Comment