klik pada gambar untuk ke profil fb admin

klik pada gambar untuk ke profil fb admin
klik pada gambar untuk ke profil fb admin

Wednesday, November 18, 2015

MAHAR BATU SARANG ULAR ORI(LOCK)

ASSALAM...
insyaallah hari ni saya nak up item-item yang telah dilock terlalu lama oleh pemahar...insyaallah item-item ini akan dimahar dengan kadar yang rendah dan mampu untuk pemahar dari blog ini...

1-batu sarang ular
code : bsu 7
-bentuk dan saiz seperti yang tertera didalam gambar.
kelebihan batu sarang ular:
-batu sarang ular ini bagi saya sendiri amat unik...kerana mampu menyerap cahaya selama lebih 12jam...
tak perlu nak suluh-suluh lampu...
ada juga yang mempercayai...mereka yang memakai batu sarang ular ini memperoleh hikmah disebalik kejadian@khasiat seperti:

diantara batu sarang ular ori yang telah berjaya di mahar
-keyakinan diri
-kerezekian
-wibawa diri
-penunduk musuh
-aura diri yang kuat
-tarik bisa dalam tubuh

namun bagi saya sendiri...saya lebihkan kepada keunikkan batu tersebut...jika ada kelebihan disebalik kejadian...itu semua kuasa ALLAH SWT...alhamdulillah...

mahar untuk item ini rm80.00+pos laju rm10...
harga pasaran rm250-rm300

jika berminat untuk memahar item ini sila whatsap saya dengan memberi no.code bsu 7...
penghantaran akan dibuat pada hari jumaat setiap minggu...
selepas proses penghantaran,saya akan update tracking terus kepada pemahar melalui whatsap,simpan tracking code untuk cabutan hadiah pada setiap hujung bulan(untuk bulan ini insyaallah cabuatan akan dibuat pada 25/11/15)

untuk video raw batu sarang ular boleh tonton di video bar youtube long rejam...

whatsap:017-29 357 39(24jam)
call/off no.03-8052 4439(8am-6pm)

''sama-sama kongsi,sama-sama rasa''

No comments:

Post a Comment