klik pada gambar untuk ke profil fb admin

klik pada gambar untuk ke profil fb admin
klik pada gambar untuk ke profil fb admin

Wednesday, November 18, 2015

MAHAR IKHLAS HATI(IBU DUIT)

Assalam...
mahar ikhlas hati...mahar ini khas untuk ibu duit insyaallah...
apa itu ibu duit???
-insyaallah ibu duit ini adalah jalan ikhtiar untuk kerezekian dan pelaris...
-mengunakan kaedah asma' dan rajah lam aliff...
bagaimana cara pengunaan ibu duit???
-insyaallah cuma letak dalam poket-poket kecil didalam beg duit untuk tujuan lapik dalam lapik...
-jika berniaga,letak kertas dalam tempat isi duit hasil niaga,dibawah kertas tadi letak ibu duit yang telah siap di asma'...
pantang larang ibu duit???
-tidak boleh tolak...
**contohnya,andai kata pemahar seorang peniaga nasi lemak,sehari 10 bungkus dapat dijual dan dengan izin Allah,selepas mengunakan ibu duit ini ada tempahan sehingga 30 sehari,jadi macam mana pun kena penuhi kehendak orang yang buat tempahan tadi,selagi tempahan itu dalam bidang jualan pemahar,maknanya,kalau pemahar meniaga nasi lemak,tapi pelangan buat tempahan minyak 2T wangi,untuk kes yang ini tak perlu untuk penuhi kehendak dan tidak melangar pantang tadi,tapi kalau nak penuhi juga,sememangnya anda orang yang suka merebut peluang...tahniah!!!

insyaallah pada malam ini saya akan buat asma' ibu duit,pada pemahar yang berminat untuk dapatkan ibu duit asma khas atas nama,boleh terus whatsap saya dan beri nama binti mak...

untuk ibu duit ini maharnya seikhlas hati pemahar...wang pos laju kena la bagi sebab saya dah cuba mintak abang posmen poskan parcel ikhlas hati,cuma dia cakap "saya tak ikhlas lagi hari ni"

jadi untuk wang pos rm10.00
untuk mahar ibu duit ikhlaskan hati mu itu...

contoh kiraan mahar rm5+wang pos rm10...

baik rasanya dah jelaskan semuanya
whatsap nama binti mak pada saya sebelum pukul 10.00mlm ye...

whatsap saya di 0172935739

"sama-sama kongsi,sama-sama rasa"



No comments:

Post a Comment