klik pada gambar untuk ke profil fb admin

klik pada gambar untuk ke profil fb admin
klik pada gambar untuk ke profil fb admin

Monday, November 30, 2015

HANTU CEMBURU????



Assalam....
alhamdulillah...untuk update kali ni saya nak cerita sikit peristiwa saya dalam mencari ikhtiar tentang masalah dalam keluarga@pasangan suami isteri....

kisah ni berlaku awal tahun 2015...tengah malam saya dapat call dari seorang hamba ALLAH...dari cerita dia,saya difahamkan yang isteri dia terkena ganguan makhluk halus...isteri hamba ALLAH ni selalu 'lupa',mengamuk dan suka buat benda-benda pelik macam makan bercangkung,suka lompat-lompat dalam rumah...sampai hamba ALLAH ni tak boleh pergi mana-mana...kalau si suami ada kat rumah si isterinya ok tiada masalah...

setelah hadam cerita yang disampaikan saya pun minta nama binti mak untuk tujuan buka nama...pada keesokkan harinya,sebelah malam saya cuba buka nama isteri hamba ALLAH tu....PELIK!!!...memang pelik...nama yang dibuka cuma ada masalah angin dalam tubuh...tak ada masalah ganguan makhluk halus....tiada hantaran hilat,tiada dengki kianat....saya pun terus call si suami dan cerita segalanya pada si suami....si suami tadi tak percaya...katannya saya masih tak cukup power....adehhhh....untuk tidak banyak membuang masa saya suruh dia datang bawa isteri dia kerumah saya...

alhamdulillah...keesokkannya sampailah si suami dan isteri tadi....saya tak terus ikhtiar...sebaliknya ajak sembang-sembang dulu...dari cerita hidup sampailah kisah ''jika aku berbini 2''
hehehe,masa ni tiba-tiba si isteri tadi tarik muka 14...muncung dah macam muncung kapal selam....terus si suami cakap ''haaa...dia nak jadi dah ni''....saya cuba bangkitkan jika benar ada ganguan makhluk halus dalam tubuh si isteri....''lahum fiha maugfiratan...............''

tetap....keputusan tetap sama...tiada apa-apa ganguan....jadi untuk tidak mengecewakan si suami...saya buat air untuk isteri tadi minum...
al fatihah
4qul
ayat kursi
doa sulaiman
zikir ya salam 114

setelah minum air tadi,si isteri nampak makin tenang...saya cuba berborak dengan si isteri....dari apa yang saya faham...si isteri ni amat-amat sayang pada suaminya...cuma si suami tadi ada problem sikit...betul kata pujangga ''wanita di uji saat tiada apa-apa,lelaki di uji saat punya segalanya''

si suami tadi sememangnya seorang ahli perniagaan...punya wang dan pengaruh...tak lupa...kaki 'p'...jadi atas asbab itu jiwa si isteri tadi selalu memberontak...dan selalu buat macam-macam ragam untuk suami dia lekat kat rumah...dia akui yang dia juga kuat cemburu....

alhamdulillah...sebelum pasangan ni balik...saya sempat beri sedikit nasihat...terutamanya pada si suami...dan beri sedikit ramuan pengerat rumah tangga hehehe....

Di IZINKAN ALLAH SWT....
sebulan selepas itu hamba ALLAH tu call saya...alhamdulillah...isterinya mengandung anak sulung mereka...dan dia akui kesilapan dia...

cara untuk mendapatkan zuriat...ingat ye...semuanya atas izin ALLAH SWT....kita ikhtiarkan sahaja...
-puasa 7 hari(suami dan isteri)puasa sunat ye...
-semasa hendak buka puasa baca doa buka puasa kemudian ambil air puteh segelas,kemudian baca zikir YA BAARI',YA MUSHAWWIR sebanyak 114 kali untuk setiap satu nama...
-kemudian berdoa agar dimurahkan rezeki dan dikurniakan zuriat...
-tamatkan doa dengan menyebut nama ALLAH,YA HAYYUN,YA QAYYUM...


Berbalik kisah tadi....jangan terlalu mudah untuk kita menunding jari pada orang@makhluk...siapa kita...dah ada bukti ke?itu yang kita kena selalu ingat...apa yang terjadi...mungkin kifarah atas perbuatan kita...selagi bernama makhluk...ada saja kesilapan yang kita buat...

sekian untuk kali ini...moga perkongsian ini dapat memberi manfaat kepada sahabat semua....terima kasih kerana sudi luangkan sedikit masa anda yang amat-amat berharga....insyaallah...ada rezeki,panjang umur kita akan bersua kembali dalam perkongsian yang akan datang...

insyaallah....

HIKMAH WALI OFFICIAL
''SAMA-SAMA KONGSI,SAMA-SAMA RASA''
''SATU RUMAH,SATU HIKMAH''
017-29 357 39
-REJAM-




No comments:

Post a Comment