klik pada gambar untuk ke profil fb admin

klik pada gambar untuk ke profil fb admin
klik pada gambar untuk ke profil fb admin

Saturday, November 14, 2015

Tentang Mahar Hadiah

assalam...
tentang mahar hadiah yang pihak kami buat pada minggu-minggu tertentu...
mahar hadiah bererti kami turunkan mahar dan tambah hadiah buat pemahar...
kenapa???
kerana anda sangup memberi kami peluang disini...
kerana anda tak jemu-jemu memberi sokongan pada kami...
kerana atas Izin ALLAH SWT dan sokongan anda kami disini pada hari ini...
tak rugi ke????
TIDAK SAMA SEKALI!!!
kerana apa???
kesemua bahan saya cari sendiri....
setiap bulan saya balik ke felda lurah bilut untuk proses cari bahan-bahan...
nilai yang saya buka itu untuk kos barang yang perlu saya beli...
niaga nak kaya ke tak ni????
bagi saya ini salah satu jalan untuk saya buat perkongsian dengan sahabat dan kesemua pemahar saya...
penat lelah mengaji dan mengkaji,berguling dalam gelangang,masuk tidur dalam hutan rasa berbaloi bila dapat berkongsi keindahan bersama semua...
insyaallah...


No comments:

Post a Comment