klik pada gambar untuk ke profil fb admin

klik pada gambar untuk ke profil fb admin
klik pada gambar untuk ke profil fb admin

Saturday, November 14, 2015

Kisah Hikmah Wali

minyak hikmah wali terkini:keluaran ke 44


assalam...pengalaman mengajar kita erti kehidupan...sebelum dapat dihasilkan

minyak hikmah wali yakni produk asal,pelbagai dugaan telah ditempuhi,

cara ALLAH SWT memberi kekuatan pada hambanya,dari ujian kesusahan hingga

ke dugaan kesenanggan,segalanya memberi pengajaran yang amat-amat

bermakna dalam hidup,kisah HIKMAH WALI,pada awalnya hanya dihasilkan untuk
diri sendiri dan buat ahli keluarga sahaja,apabila dapat saya sendiri merasa
perbezaan dengan izin ALLAH SWT,baru lah terlintas dihati untuk menghasilkan
buat sahabat-sahabat dan mereka-mereka yang memerlukan,pada keluaran
pertama,pelbagai dugaan harus diharungi,dengan modal yang ada hanya
rm50.00,saya masuk kehutan mencari bahan
adunan,dengan modal rm50.00 itulah saya beli minyak-minyak adunan,botol?saya kutip dan minta botol-botol contact lens dan anak sedara dan kakak saya,
pertama kali buat proses asma untuk pemahar,terasa amat berat badan,demam
berlarutan,alhamdulilah,dengan izin ALLAH SWT,dapat saya siapkan keluaran
pertama yakni dalam kuantiti yang amat sedikit,dan hasil dari proses mahar itu lah
saya gunakan untuk membuat pusingan modal,dari hanya 7 botol setiap keluaran
hingga lah kini setiap keluaran perlu siapkan dalam kuantiti 200-400 botol...pada
awal keluaran pelbagai makian dan cacian saya terima,saya dikatakan cuba untuk
tutup periuk nasi pemahar lain dengan mahar harga rendah,LILLAH
HITAALLA,saya hanya cuba untuk berkongsi dengan apa yang saya ada...pada
sahabat semua,saya pernah lalui zaman di mana satu bungkus meggi,berkongsi
bersama isteri dan anak saya yang sulong,zaman dimana saya tidak mampu
membeli susu buat anak saya,zaman dimana saya perlu berhutang untuk membeli
lampin anak saya,zaman dimana walaupun isteri saya perut memboyot,kandungan
dah berusia 8bulan masih kerja mengambil upah menjual lemang dipasar-pasar
malam,pukul 7 pagi keluar rumah,pukul 12mlm baru balik dengan isteri
membonceng moto saya dalam keadaan mengandung 8bulan dari bentong ke
bilut,saya amat2 mengerti akan kesusahan-kesusahan yang dialami sahabat-
sahabat saya...kerana itu mahar hikmah wali hanya sebanyak itu,kerana bagi
saya rm50 boleh tampung makan kami selama sebulan,maafkan saya...tiada niat
untuk tutup periuk nasi sesiapa...alhamdulillah...produk hikmah wali telah pun
sampai ke seluruh semenanjung,sabah,sarawak,brunei dan singgapura...syukur
YA ALLAH,diberi pula saya sahabat-sahabat yang sama-sama berjuang untuk
terus sama-sama berkongsi keindahan ini...pada sahabat,air mata ini selalu
bergenang dikala terkenang akan kamu,insyaallah saya akan terus berjuang
bersama anda semua...maaf jika coretan ini mengangu anda,hanya sedikit
perkongsian keindahan HIKMAH WALI....
‪#‎SAMA2KONGSISAMA2RASA‬
https://www.facebook.com/video.php?v=1034292499937219
minyak hikmah wali keluaran pertama




minyak hikmah wali keluaran yang ketiga
minyak hikmah wali dari keluaran yang ke 5




No comments:

Post a Comment